top of page

Dag 9 - sjukhus

Idag kom vi in till Halland - Woho! På förmiddagen passerade vi också en orienteringstävling som jag blev sjukt sugen att ställa upp på, men hälsenan sa nej. 

Lunchen tog vid hos danske Niels som har en helt fantastisk gård där allt går på solenergi, han har byggt allt själv och allt som är där kommer från loppis eller är begagnat! Vilket spännande hem, otroligt häftigt! 

På eftermiddagen när vi skulle gå på hallandsleden så låg där en ondskefull krabat nere i diket som gav Vilda ett hugg i nosen. Jag såg ormen men förstod inte förens efter ett tag, då jag ser att Vilda är svullen, att hon hade blivit biten. 

Vi var en liten bit utanför Laholm och lyckades få skjuts till Halmstad av mågra vänliga människor. Så just nu sitter jag och klappar på min trogna och starka vandringsvän som får drop. 


You Might Also Like:
bottom of page