top of page

Dag 33-34

Ibland gör man konstiga saker... 

Tanken var ju alltså att gå igenom Sverige, och jag har gått till några mil sydväst om Örebro, då jag åker hem igen och går 50 km på östra sidan om Vättern istället - närmare bestämt på Johnbauerleden. Jaja, nice var det. 

Fick sällskap av en svensk som heter svensk som spelar i brassband och är duktig på att torka egen mat inför turer. 

Denna lilla tur på östra sidan om Vättern blev en liten utmaning i hur smått och lätt jag kunde packa, så jag tog en gammal gammal jaktryggsäck och fyllde. Det gick!! 

O nu då...? 

Jadu... vad vet jag? Sistrami tar studenten nu så det får man ju vara hem till, vad som händer därnäst vet jag ännu ikke. Tanken på att fortsätta gå ensam skrämmer mig lite, det är ju så svårt att äta då. Men samtidigt vet jag ju inte riktigt vad man ska göra annars och ute är ju nice att vara. 


You Might Also Like:
bottom of page